lördag 14 mars 2009

Ja ha ja, nu har det snöat igen men just nu så droppar det.
har inte skrivit på ett tag, har byt ut gamla datorn , den här finns mer plats på. Men det är vista på den så det tar ett tag innan man blir van med det.
Gårdagen gick åt att pyssla, gjorde receptkort, dom blev ganska bra, tar kort senare. Zassarina var här och scrappade hon också.Fick sen besök av syster yster det var sååå trevlig.
Sen håller jag på med Lokes album, det är så kul.
Idag haver jag kokat hundmat, ja jag gör den själv men man får se till att alla näringsämnen han behöver finns med.
Det lärde jag mig när jag hade Bamse, fick då råd av vetrenären vad man ska tänka på så det måste ju vara bra för linus ochså.
I naturen finns inte mycket att förtälja men jag har funderat på vilka lökar som ska införskaffas, dom kan jag sätta inne ,förbereda så att säga.
få se vad det blir.
Nu ska jag fortsätta med hundmaten.

1 kommentar:

  1. Gör en test får vi se om jag lyckas den här gången då...
    Hoppas Linus blev glad och åt med god aptit på det du koka...
    Ha en mysig lördag och kram på er ;o)

    SvaraRadera