måndag 23 mars 2009


Se farmor och barnbarn, fast nu e han juh stora pojken.


Vi firar Lokes 1 årsdag. mamma blev me hon ochså.

Jag längtar efter barnbarn å barn, så ja blir nog sjuk av bara de.

längtar osså efter värme, mina händer e inge roliga. Nu till naturen.

Rådjur har vi här omkring, det är tre st, och ibland bölar, skriker dom eller vad man ska kalla det. Linus blir helt knäpp och gormar tillbacka vilket inte hjälper ett dugg.

In på vår tomt kan dom dock inte komma eftersom vi har inhägnatLinus kan springa fritt.Dom promenerar helt lugnt förbi på vägen utanför som om dom ägde den.

Räven travar här också men han aktar sig för katten, det är nog den som Puffen jagade när den va liten,annars skulle han nog inte sticka iväg så på rappet.

Jag skulle gärna vilja ha en ny kamera, som man kan zomma bra men, den ja har är inte bra. Då kunde ja ta bilder på djuren här omkring, vi har även en mängd igelkottar, ja än sover dom .Man e orolig för stora vägen går så nära. Det är femti men inte många följer det.

För ett tag sen såg även vargen trava i lugn mak över åkrarna, jag var inte den lyckliga att få se den.

Nu tackar ja för mig för denna gång, på återseende.

2 kommentarer:

  1. Va roligt få se en bild på barnbarnet som han ser ut i dag kanske ;o)(snodde bilderna ville bara ha );o))
    Idag har det inte blivit mye gjort, Herr T har lagat mat det blev kalops..oj såååååååå gott...han är duktig på sånt min man ;o)

    Vi höres snart kramar om

    SvaraRadera
  2. Mer kommentarer..Hej min svägerska fan va det låter roligt kunna säja det ;o)
    vill bara berätta att jag hittade på Facebook fina bilder på Loke men du har säkert sett dom, nå jag har plockat hem dom iaf ;o) T frågar mig om jag ska fylla hårddisken med bilder..jag bara plockar o plockar..älskar ju bilder...roligt att ha...kramar om...vi ses o hörs ;o))

    SvaraRadera