fredag 27 mars 2009







Tjäna igen.




Igår kväll var jag på kransbindning på inter flora, det var jättekul.




Syster och systerdotter var ochså där. men oj oj vad ont jag hade på kvällen.




Så här ser mina vide baby kissar ut i närbild som sitter på kransen.



Och så en krans med fjärilar tillsovrummet.

Lite påsk vill man ha. så mina garn kycklingar, dom tog väldigt lång tid med allt pillergöra.
Vi har idag en isande kall vind,nästan storm. Så ute är det inga vårkänslor. Om det vore varmare änndå då skulle snön försvinna duktigt av blåsten. Fingrarna väeker sen igår så det får bli allt för den här gången.














1 kommentar:

  1. Hej mims va fina grejor du gjort, duktig är du!

    nja jag är nog inte bättre har fundilerat på att ta mig int till sjukan..vi får se...

    kramar om Mims

    SvaraRadera